loading...
ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒسایت عاشقانه پردیس لاوƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ
حسام عطایی بازدید : 46 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

 

و تو میروی ، بی من ، که گره بزنی
سبزه ی تمام خاطره هامان را و دور کنی از خودت ، تمام مرا . . .
سیزده فرصت خوبی است
برای دور کردن نحسی

:::::

:::::

کوچه باغی و صفایی و کمی خاطره و …
سر من ، شانه ی تو ، پای همین پنجره و …
شب و عهد من و تو سیزده فروردین
سبزه ی پای درخت و زدن یک گره و …

و تو میروی ، بی من ، که گره بزنی
سبزه ی تمام خاطره هامان را و دور کنی از خودت ، تمام مرا . . .
سیزده فرصت خوبی است
برای دور کردن نحسی

:::::

:::::

کوچه باغی و صفایی و کمی خاطره و …
سر من ، شانه ی تو ، پای همین پنجره و …
شب و عهد من و تو سیزده فروردین
سبزه ی پای درخت و زدن یک گره و …

:::::

:::::

سیزدتون بدر باشه
دشمنتون دربدر باشه
رفقاتون گل بسر باشه
عشق و حال صد برابر باشه

:::::

:::::

پیامک طنز سیزده به در

سلامتی همه اونایی که سیزده بدر جایی واسه رفتن ندارن جز توی لاک خودشون !

:::::

:::::

سلام خوبی
ببین امسال دیگه سبزه گره زدن رو بیخیال شو !
با این قیافه ایی که تو داری اگه درخت هم گره بزنی شوهر گیرت نمیاد !
بیچاره سبزه ها !

:::::

:::::

جوک ۱۳ بدر

کوچه باغی و صفایی و کمی خاطره و …
سر من ، شانه ی تو ، پای همین پنجره و …
شب و عهد من و تو سیزده فروردین
سبزه ی پای درخت و زدن یک گره و …

:::::

:::::

نمی دانم آرزویت چیست!
اما برای رسیدن به آرزویت دستانم به آسمان جاری
و سبزه دلم را به نیت تو و آرزوهایت، هر چه که هست، گره می زنم.
(سیزده بدر، روز آرزوهایت باد

:::::

:::::

امیدوارم با سیزده بدر غمها ازدلهابیرون وبارفتن به دامان طبیعت
چون شکوفه های بهاری دلهاتون
شادوغنچه های امیدبرای آغازسالی نوشکوفا شود….

:::::

:::::

باز هم سیزده سال نو از راه رسید
باز هم شادی و سر زندگی از راه رسید
آنــجا که شــمایید اگر ابــری نیــست
تندی بپرید بیرون که اصلا جا نیست
سیزده به در سال 92 تون به شادی

:::::

:::::

رو پیچ و تاب سبز سبزه ی عید
گره از بخت ما هم کور تر شد
دروغ سیزده هر ساله ی ما
عجب عیدی به نیکویی بسر شد !

:::::

:::::

با آرزوی داشتن 13 بدری شاد و مفرح و رسیدن به مراد دلتون
به دلیل عدم تناسب وسعت مراتع کشور با آمار مجردها،
عاجزانه از متاهلین گرامی تقاضامندیم از گره زدن سبزه ها جدا” خودداری فرمایند.

:::::

:::::

اگه قرار باشه دروغ سیزده رو در مورد من بگی چی میگی؟
قبل از اینکه برای یکی دیگه بفرستی جواب منو بده !

:::::

:::::

امسال بدون تو از خونه تکون نمی خورم بهترینم
اینم از دروغ سیزده من 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ورود شما را به سایت پردیس لاو خوش آمد. عرض می کنیم سایت عاشقانه پردیس لاو در سال ۱۳۹3 با هدف جملات زیبا و عاشقانه راه اندازی شد. این سایت هیچگونه وابستگی سیاسی و اقتصادی به سازمان نهاد یا ارگان دولتی و غیر دولتی ندارد و کاملا شخصی می باشد. سایت پردیس لاو در سایت ساماندهی وزارت ارشاد نیز ثبت شده است. از آنجا که تنها منبع بدون نقص قرآن کریم می باشد، و می دانیم کار انسانی هیچ گاه بدون نقص نیست، خوشحال می شویم اشکالات این سایت و مطالب آن را، با ما در میان بگذارید. منتظر نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. به نویسنده گان درآینده نیاز منیدم! با تشکر مدیر سایت پردیس لاو... ╬♥═╬
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت عاشقانه ما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 666
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 307
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,144
  • بازدید ماه : 3,552
  • بازدید سال : 23,128
  • بازدید کلی : 1,053,331